هیچ کس در امان نیست|
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




هیچ کس در امان نیست|

 

 

سال های سیاست و کار های اقتصادی و فشاری که این دو مورد روی مردم میگذاشته اند دیگر به نقطه جوش خود رسیده است.از آن جایی که ارتش آمریکا مدت زیادی سربازان کارکشته برای جلوگیری از تروریسم به خود دیده بود ، اکنون این بزرگترین ترسی است که میتواند به حقیقت بپیوندد.جدا از پیشرفت های بلند مدت ارتش ، تروریست ها حالا دارای یک رهبر شده اند و برای خود صدایی دارند و اینبار با عزمی قوی بازگشته اند و به صورت کاملا آماده میخواهند تا با خشمی که دارند حملات خود را آغاز کنند.این حملات با هدفی که طبق گفته خود تروریست ها دارد ، بازگرداندن چیزی که از آن ها دزدیده شده بود ، ادامه پیدا میکند.قانون های جنگ مدرن اکنون دیگر در آمریکا پایه ایی ندارد و از پنجره شهرهای آمریکایی به بیرون انداخته میشود تا میدان های جنگ در آینده جایگزین آن بشود.

 

این اساس Rainbow 6:Patriots است.یک نسخه دیگر از سری شوتر تاکتیکی Rainbow  دوباره پس از 5 سال بازگشته است  و طبق گفته ها ، این نسخه آخرین نسخه از این سری خواهد بود بنابراین با وجود نمایش های خیره کننده ، انتظارات نسبت به این عنوان بیشتر میشود  البته انتظار نمیرود که این بازی در 2013 عرضه شود  و مطمئنا حتی به مرحله تولید کامل و نهایی خود نیز نرسیده است. تیم سازندگان شرکت Ubisoft ، با عرضه چند دمو تنها به نکات کلیدی بازی اشاره کردند تا گیمر ها را برای مدتی کوتاه سرگرم نگه دارند.با وجود این که اقلیم سیاست چندین سال پیش متفاوت بود ، سازندگان Patriots روی گزارشات خبری کوچکی تمرکز کرده اند که در مورد تیمی از ارتشی ها است که با فراز و نشیب هایی در حال رشد هستند. تمامی نقاط ، نشان دهنده افزایش اقلیت پرشوری از مردم است که این افراد کسانی هستند که در مورد دولت خود اشتباه قضاوت میکردند.این قسمت ، به عنوان هسته داستان میهن پرستان روایت خواهد شد .نکته جالب در این مورد ، این است که داستان تنها در آمریکا روایت نمیشود و شما به نقاط مختلفی سفر خواهید کرد.

 

"آماده شدن برای ماموریت مرد بمب پوش"

 

در قسمتی از بازی که نشان داده شد ، یک غیر نظامی ثروتمند  که شهروندی از آمریکا بود ، توسط تروریست ها گروگان گرفته شده بود و آن ها مجبورش کرده بودند تا بین جمعیت زیادی از مردم به همراه بمبی که به سینه اش بسته شده بود  روی یک پل بدود.این قسمت تاریک که جزئی از هدف ناپسند تروریست ها است ، نشان میدهد که بازیکنان چگونه باید راه خود را ادامه بدهند و بین آن ها نجات پیدا کند. هر لحظه ممکن است زندگی یک شهروند به خطر بیفتد و به طور کاملا ناگهانی گرفته شود.وقتی که گروه Rainbow به مرد بمب پوش میرسند ، آن ها او را از بالای پل به پایین پرتاب میکنند تا با مرگ او ، جان هزاران نفر به خطر نیفتد .طرفداران سری Tom Calancy میدانند که گرفتن این گونه تصمیم ها دربازی چیز جدیدی نیستند اما قطعا همه طرفداران قدیمی این فرنچایز میدانند که هیچ شکی نیست که این تصمیم ها طراوات خاصی را با خود به همراه می آورند.قدرت ساختاری Rainbow 6 ، به گونه ایی است که داستان خود را همواره در هر سری بزرگتر از چیزی که نشان داده میشود روایت میکنند. قسمت این شهروند غیر نظامی ثروتمند ، از یک خانه لوکس با یک همسر زیبا آغاز میشود که شما با دیدن تریلر این قسمت ، از تکنولوژی غول آسای Cutting Edge مطلع میشوید که تنها میشود گفت عالی کار شده است. صحنه مورد نظر زیبا بود اما انیمشن صورت همسر این فرد ثروتمند در هنگام صحبت کردن زیبا تر ! .وقتی که ارتش به زور وارد خانه آن ها میشوند و او را میدزدند ، به خوبی میتوان فهمید که Ubisoft  به طور واضح روشن کرده است که این عنوان یک بازی کوچک نخواهد بود. تماشا کردن مردی که روی پل است ، تصور کردن بمبی که به او بسته شده است بسیار قدرتمند میباشد.

 

"هر تصمیمی ،‌یک نتیجه متفاوت دارد"

 

سیستم تعویض بین تیم ضد تروریست نیز به خوبی کار شده است. به عنوان این تیم ، شما وظیفه دارید  که با طناب به پایین بروید  تا دشمن را از بین ببرید و به قتلی که میخواهد او روی پل ایجاد کند پایان دهید.بین رسیدن آن ها و ترافیک موجود در روی پل ، تیم مجبور میشود تا یک تک تیر انداز در موقعیتی که رو به روی آن فرد باشد قرار دهد و این تک تیرانداز ، وظیفه دارد از آسیبی که آن شخص میتواند به خود و اطرافیان وارد کند جلوگیری کند. اما متاسفانه لجباز بودن این شخص که طبیعتا به دلیل ترسی است که او را فراگرفته ، مانع این کار میشود و حتی در این بین یکی از افسران پلیس را زخمی میکند.

 

Ubisoft  برای ساخت این بازی ، تمام وقت خود را روی اجزای کلیدی گیم پلی میگذارد و سعی بر این دارد تا بازیکنان از موقعیت ها و وضعیت هایی که در آن قرار میگیرند ، طبق انتخاب های خودشان بگذرند یا ناکام بمانند و با سناریو های مخلتف که به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است ، شما را در شماری از راه های مخلتف قرار دهد.مطمئنا این گونه سیاست Ubisoft برای ساخت این بازی کمک بسیاری به زیباتر شدن گیم پلی میکند. از آنجایی که گرافیکی خارق العاده از این بازی دیدیم ، تنها بخش گیم پلی نگرانی ما بود و خوشبختانه میتوان به وضوح دید که در این قسمت نیز مانند سایر بخش ها شما احساس کمبود نخواهید کرد.یکی از بزرگترین تغییراتی که به طور ساده از مفهوم این بازی آمد ، این بود که تکنولوژی در حال تکامل است.در واقع آن ها دارند کاری میکنند که واقعیت گارد امنیتی فرودگاه ها نیز در این بازی شکل بگیرد و مانند فرودگاه ، مامورین امنیتی میتوانند لباس های شما را ببینید و شما را به خوبی با زدن یک دکمه بگردند.چه خواهد شد اگر این نوع تکنولوژی قابل حمل باشد؟ چه میشود اگر این نوع تاکتیک در موقعیت های واقعی مورد استفاده قرار گیرد؟ این سوالاتی است که Ubisoft به خوبی قادربه پاسخ به آن است و همین گونه با بهره گیری از تکنولوژی ایی که در عوامل روزمره آمریکا استفاده میشود ، توانسته تا این نسخه از این سری را متفاوت تر از همیشه خلق کند.

 

 

قابلیت اسکن و شناسایی دشمن ها توسط اشعه X نشان میدهد که چطور شما میتوانید از این بازی لذت ببرید.اینبار شما در این بازی برای انجام کار های خود نیازمند برنامه ریزی هستید.باید طبق نقشه هایی که میکشید عمل کنید.شما میتوانید در ها را علامت بزنید تا هم تیمی هایتان از آن اتاق عبور کنند .اینبار هم تیمی های شما باهوش تر و مفید تر هستند و میتوانند کمک بسیاری در سیستم مبارزات به شما بکنند. میتوانید به افراد تیم خود دستور دهید که به صورت مخفیانه وارد عمل شوند یا با شکتسن در ها ، آشوب به پا کنند و به سبکی کاملا مبارز گونه وارد عمل شوند.وقتی شما با یک در بسته در بازی رو به رو میشوید ، هم تیمی هایتان به آسانی آن را باز میکنند و به طور خلاصه ، انجام دادن هر عملی در این بازی ممکن شده است.بنابراین UBisoft میخواهد تا مطمئن شود که همچنان در عنوان های خود تفاوت را برقرار میسازد .البته اینگونه قدرت ها وقابلیت هایی که در بازی میگیرید ، محدود خواهند شد و شما همیشه قادر نیستید تا از آن ها استفاده کنید.در این نسخه ، یارانتان از اهمیت خاصی برخوردار خواهند شد و بیشتر خواهند درخشید. برای مثال شما میتوانید از آن ها برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید یا در بسیاری از موارد از آن ها کمک بگیرید.

 

 

تیم Ubisoft به منتقدین گفته است که گذشته بازی ها قبلا به دو حالت تقسیم میشده است: موفقیت/شکست !.نسخه های پیشین Rainbow 6 نیز شامل آن میشدند. در واقع این حرف حقیقت دارد که بدون نقشه تاکتیکی ، یک حرکت اشتباه در بازی نتیجه خاص خودش را دارد.اما این نسخه به این معنی نیست که مانند دیگر نسخه ها شود.یک دمویی که ما دیدیم ، شامل یک وضعیت گروگان گیری در یک خانه کوچک بود. از آن جایی که یکی از طراحان بازی دستور داده بود دو تا از هم تیمی هایش در موقعیت متفاوت قرار بگیرند ، به سرعت آشکار شد که گیم پلی بازی چقدر میتواند انعطاف پذیر باشد.هر بار با هر عمل بازیکن نتیجه تغییرمیکند و شما با یک ورود متفاوت مواجه میشوید.تاکتیک ها و سلاح هایی که استفاده میکنید نیز تاثیر گذار است.یادتان هست قبلا به طور عادی برای ترساندن دشمنتان یک تیر به هوا شلیک میکردید و بعد از آن تروریست ها را میکشتید؟ خب این عمل دیگر تکرار نمیشود !.اینبار دشمنانتان در جایگاه های خود مستقر میشوند و منتظر میشوند تا شما به سراغ آن ها بیایید.

 

 

بعد از تمامی نکات ، یک نگاهی نیز به مالتی پلیر این عنوان می اندازیم. Ubisoft قبلا هشدار داده بود که موارد زیادی برای بحث در این قسمت وجود ندارد  اما این به آن معنا نیست که مالتی پلیر این بازی به خوبی داستان و گیم پلی آن نباشد.مواردی نظیر سلاح ، مود های مختلف ، نقشه ها چیز هایی هستند که در مالتی پلیر های سایر عناوین دیده میشود اما با این که Patriots از این موارد بهره میبرد ، از آن ها به نحو احسنت استفاده کرده است.یک نقشه سه بعدی قبل از انجام هر ماموریت به عنوان "نقشه تاکتیکی" روی میز پدیدار میشود. بازیکن با برنامه ایی که روی این نقشه میریزد و استراتژی ایی که از قبل انتخاب میکند ، وارد مرحله میشود.در این میز بازیکنان میتوانند صحبت های خود را با یکدیگر در میان بگذارند و در مورد چیزی که با آن رو به رو میشوند بحث میکنند.مالتی پلیر این عنوان شامل یک رهبرو چند دنبال کننده میشود. این سیستم ، چیزی است که در نسخه های پیشین نیز دیدیم و یک همکاری تیمی خوب  در این بازی ، هم نتایج خوبی را در بر میگیرد ، هم شامل جوایز پایانی هر مرحله خواهد شد.

 

 

"میزی با نقشه سه بعدی ،‌برای نقشه های تکنیکی"

 

دیدگاه Rainbow 6:Patriots  به عنوان یک بازی ویدیوی ، نکته ایی است که نسبت به سایر عناوین مشابه آن را برتر میسازد. به هر حال ، Ubisoft آینده این فرنچایز را بسیار خوب و کاملا هیجان انگیز ساخته است. تیم سازنده بازی به نظر میرسد به خوبی توانسته تا دنیای مدرن را درک کند و آن را در غالب یک بازی به تصویر در آورد. این بازی به گونه ای است که به خوبی میتوان فهمید  که بعد از 5 سال غیبت ، یک جهان مدرن ، چه از لحاظ تکنولوژی ، چه از لحاظ جنگ افزاری چطور پیشرفت میکند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 8:28 :: نويسنده : ali